Translate翻譯

2011年8月17日 星期三

同時擁有美貌卻又如此的愚笨

WIFE VS. HUSBAND 先生和太太

CREATION─上帝造物

A man said to his wife one day, "I don't know how you can be so stupid and so beautiful all at the same time."
"The wife responded, "Allow me to explain. God made me beautiful so you would be attracted to me; God made me stupid so I would be attracted to you!" 

一天,先生對太太說:「我實在無法理解,妳怎麼會同時擁有美貌卻又如此的愚笨?」

「請聽我解釋…..」太太說「上帝賜給我美貌是為了能夠迷惑你;上帝讓我這麼笨,是為了讓我能被你迷惑」