Translate翻譯

2007年10月9日 星期二

外國的老爸這樣回答他

!好笑喔!
>
> 下次有小孩問你時,
 
不用再害羞了,
 
這個解答非常好
>
>
>
> need double expresso,
 
 and a joke to st
>
> Monday morning....art with...
>
>
週一早上....正在沖泡著
 
濃郁的咖啡,一個有趣的
 
對話發生了...
>
>
> ! ;
> "Daddy? How did I come
 
into this world?"
>
> 「爹地,我是怎麼
 
來到這世界的?」
>
> "Well, my child, some day
 
I'll have to tell you

> anyway."
 

> 「哦,兒子啊,
 
總有一天我會讓你知道的。」

>
> "So why not today? Please!"

>
> 「拜託!為什麼今天不行?」
 
>
> "OK, but listen carefully."

>
> 「好吧,你仔細聽著!」
 
>

> "Mom and Dad met
 
each other in a cyber cafe.
>
> 「你媽和我在網咖
 
相遇而認識,
>
> In the restrooms of that
 
cyber cafe,dad connected

> to mom.

> 並在網咖的洗手間
 
你媽和我使用了超連結,
>
> Mom at that time made some
 
downloads from dad's
 

> memory stick.

> 那時你媽從我的
 
隨身插硬碟下載一些資料,
>
> When dad finished uploading
 
 we discovered we used

> no firewall.

> 當我完成上傳時,
 
我們發現我們沒有使用防火牆,
>
> Since it was too late
 
to cancel or delete,
>
> 因此,想要取消或刪除
 
都已為時太晚,
>
> nine months later we
 
 ended up with a virus."
>
> 就這樣,九個月以後我
 
們被一個病毒所終結。」
>

 

 

沒有留言: